FAQ
Nie otrzymuję maili od Breck. Co zrobić?
Zweryfikuj, czy podałeś prawidłowy adres e-mail. Jeśli tak, to sprawdź folder SPAM na swojej skrzynce pocztowej. Możliwe, że właśnie tam trafiła nasza wiadomość. Jeśli nadal nie możesz znaleźć naszego e-maila, to prosimy o kontakt.
Jak się zarejestrować?
Zarejestrować się można w tym miejscu Istnieją dwie możliwości rejestracji:
powiązanie konta Breck z kontem na portalu społecznościowym Facebook;
założenie nowego konta przy użyciu adresu e-mail.
Oba sposoby zapewniają pełnie możliwości korzystania ze sklepu Breck.
Nie mogę się zalogować. Co zrobić?
W takich sytuacjach często spotykanym problemem są błędnie wpisywane dane. Jeśli nie pamiętasz hasła, to kliknij w link „Zapomniałeś hasła?” widoczny w polu „hasło” na podstronie „Logowanie i rejestracja”. Wygenerujemy dla Ciebie nowe hasło i wyślemy je na e-mail podany podczas rejestracji, abyś bezpiecznie mógł zalogować się na swoje konto. Jeśli problem nadal będzie występować, prosimy o kontakt - z pewnością Ci pomożemy :).
Jak znaleźć interesujący mnie produkt?
Do dyspozycji klientów przekazaliśmy trzy sposoby wyszukania konkretnego produktu w sklepie Breck. Wszystkie te sposoby dostępne są na stronie głównej sklepu:
przy użyciu filtrów, gdzie produktów szukamy poprzez podanie marki samochodu, modelu oraz typu produktu;
po wpisaniu w wyszukiwarce słowa kluczowego albo numeru VIN albo numeru produktu;
przechodząc do list produktów poprzez kliknięcie w przycisk „Zobacz produkty” odpowiednio dla Tarcz Breck oraz klocków Breck.
Jak złożyć zamówienie?
Składanie zamówień jest łatwe, przejrzyste i intuicyjne. Pod znalezieniu odpowiedniego produktu dodajemy go do koszyka poprzez kliknięcie odpowiedniej ikony na liście produktów albo poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka” widocznego na karcie produktu. Po wykonaniu tej czynności wybrany produkt znajduje się w koszyku. Przechodzimy do koszyka poprzez kliknięcie odpowiedniej ikony grafika/ikona . Następnie przechodzimy przez prosty i szybki proces finalizacji zamówienia.
Jak zrealizujecie zamówienie?
Paczki dostarczamy za pośrednictwem kuriera DHL oraz paczkomatów InPost. Więcej informacji znajdziesz na stronie sposoby dostawy.
Jak zapłacę za produkty?
Formy płatności są dwie - przy odbiorze oraz za pośrednictwem bezpiecznych transakcji online DotPay/Przelewy24. Więcej informacji znajdziesz na podstronie płatności.
Zamówiłem niewłaściwy produkt. Mogę go zwrócić?
Przysługuje Ci prawo zwrotu towaru do 14 dni od odebrania paczki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Czy kurier skontaktuje się ze mną?
Kontakt kuriera przed dostawa towaru nie jest obowiązkowy. Czasem się tak dzieje, ale nie możemy tego zagwarantować. Leży to w indywidualnej gestii danego dostawcy.
Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Rejestracja nie jest wymagana. Umożliwiamy złożenie zamówienia bez zakładania konta, chociaż rejestracja w naszym sklepie jest szybka i bezproblemowa, dlatego zachęcamy do zakładania kont.